fd0990urzad_pracy_lubaczow.jpg

2019-12-16 /

Od rejestracji do aktywizacji, czyli jak w pełni wykorzystać informacje zawarte w raportach ZUS U1 - ZUS U7 i sprawozdości statystycznej MPiPS - by uzyskać najwyższą efektywność Urzędu Pracy w 2019

Mając na uwadze kategoryczne zalecenia MRPiPS w sprawie pozyskiwania przez jednostki PUP od Zakładu Ubezpieczeń Społecznych informacji elektronicznych w ramach usług U1, U2, U3 i U4 - polecamy wyjątkowe szkolenie zamknięte!


Data: 2019-12-16
Miejsce: - szkolenie realizowane w siedzibie PUP w całej Polsce (mazowieckie)
Koszt za pierwszą osobę: 0 zł
Koszt za następną osobę: 0 zł
Podane ceny NIE ZAWIERAJĄ podatku VAT
Tematyka: dla pracowników PUP
Godzina: 09:00
Czas trwania: 7 godzin + stosowne przerwy

UWAGA - poniższe szkolenie możemy zrealizować w siedzibie każdego Urzędu Pracy - w dogodnie ustalonym terminie.



Mając na uwadze stanowcze zalecenia Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, w sprawie pozyskiwania przez jednostki PUP od Zakładu Ubezpieczeń Społecznych informacji elektronicznych w ramach usług raportów: ZUS U1, ZUS U2, ZUS U3 i ZUS U4 - /pismo DRP.VIII.0212.356.2016.AR/. Serdecznie zapraszamy do przeszkolenia - grupy pracowników Państwa Urzędu - na temat:

Od rejestracji do aktywizacji, czyli jak w pełni wykorzystać informacje zawarte w raportach ZUS U1 - ZUS U4 i sprawozdawczości statystycznej MPiPS - by uzyskać najwyższą efektywność Urzędu Pracy w 2019, oraz Nowość 2019 – raporty ZUS U5, ZUS U6 i ZUS U7przygotuj się na duże zmiany!



Poniżej prezentujemy szczegółową ofertę na realizację takiego szkolenia.



Wariant I /podstawowy/ –  to szeroki wykład merytoryczny - we wspólnie uzgodnionym terminie.

  • Czas szkolenia: – 1 dzień; wykład w godzinach: 08:00 – 15:00 + stosowne przerwy
  • Miejsce szkolenia: – siedziba zamawiającego Urzędu Pracy
  • Formuła spotkania: – wykład merytoryczny z prezentacją


Uwaga – POLECAMY – rozszerzenie powyższego szkolenia o Wariant II.


Wariant II /rozszerzony/ - dodatkowo obejmuje: - szczegółowe i praktyczne indywidualne konsultacje przystanowiskowe dla skierowanych pracowników z wykorzystaniem dostępnych w jednostce zapisów w systemie dziedzinowym.


Wówczas zajęcia te prowadzone są ze wskazanymi małymi grupami roboczymi i bezpośrednio przy ich stanowiskach pracy. Dzięki czemu zajęcia mają charakter w pełni praktyczny! Czas szkolenia zostaje stosownie wydłużony do min. 2 – 3 dni roboczych.


Dodatkowym bonusem takiej formuły jest możliwość szerokich konsultacji z prowadzącym oraz uzyskanie praktycznego rozwiązania dla wskazanych trudności i problemów występujących bezpośrednio w Płatniku i Systemie w danej jednostce PUP.



CELE SZKOLENIA to:

  • zapoznanie z poszczególnymi raportami oraz omówienie ich wpływu na działalność PUP w 2019, w tym zaprezentowanie NOWOŚCI - raportów ZUS U5, ZUS U6 i ZUS U7,
  • przekazanie wiedzy na temat szczegółowego procesu analizy osób pod względem efektywności w PUP,
  • wskazanie na maksymalne wykorzystanie wiedzy otrzymanej z raportów ZUS U1 – ZUS U4,
  • analiza danych w sprawozdaniach MRPiPS-01 i MRPiPS-02,
  • wpływ poprawnie wprowadzonych danych w systemie komputerowym poszczególnych form aktywizacji na późniejsze analizy efektywność w PUP.


KORZYŚCI ZE SZKOLENIA to:

  • wykorzystanie wiedzy zdobytej w ramach raportów ZUS U1 - ZUS U4 do celów zarówno statystycznych jak i codziennej pracy w PUP,
  • omówienie sprawozdań MPiPS-01 i MPiPS-02 i ich wpływ na efektywność w PUP,
  • pozyskanie informacji i wiedzy jak prawidłowo należy wprowadzać dane do systemu informatycznego w celu późniejszej analizy i selekcji,
  • zwrócenie szczególnej uwagi na sposób obliczania poszczególnych wskaźników mających wpływ na efektywność w PUP,
  • pozyskanie wiedzy jak analizować poszczególne działania w celu uzyskania jak najlepszej efektywności Urzędu Pracy!
  • Poznanie NOWOŚCI raportów ZUS U5, ZUS U6 i ZUS U7 – i ich wykorzystanie w codziennej pracy pracownika PUP w 2019r


PROWADZĄCY ZAJĘCIA to:


Pan Grzegorz ŚWIDER - doświadczony specjalista programu Płatnik. Wykładowca świetnie zorientowany w bieżących problemach Urzędów Pracy we współpracy z ZUS. Na bieżąco i aktywnie uczestniczy w testach programu Syriusz/Płatnik – zwłaszcza w obszarze aktualizacji wielotysięcznych baz danych jakie posiadają jednostki PUP oraz wydajności prac serwerów SQL. Świetnie znający informatyczne oprogramowania  i systemy, którymi posługują się jednostki PUP, od wielu lat zajmujący się również statystyką publiczną. Wykładowca znający środowisko i bieżące problemy pracowników PUP. Realizuje szereg szkoleń i konsultacji wewnętrznych w Urzędach Pracy m.in. z zakresu raportów U1-U7 oraz statystyki MRPiPS.



W przypadku zainteresowania naszą ofertą - w sprawie szczegółow organizacji takiego spotkania w swojej jednostce PUP oraz jego wyceny - prosimy kontaktować się bezpośrednio z Dyrektorem FSK Profesjonalista Panem Józefem Kwaśniewskim tel. 660 539 303; e-mail - dyrektor@profesjonalista.net.pl

 


Informujemy, iż szkolenia z powyższego/podobnego zakresu merytorycznego przeprowadziliśmy:


 

PUP w Pruszkowie 18-19/01/2016; PUP w Myślenicach 22/03/2016; PUP w Limanowej 19-21/04/2016/ MUP w Lublinie 30-31/05/2016; PUP Bełchatów 29/06 - 01/07/2016; MUP w Lublinie 13-15/07/2016/ PUP Bełchatów 25/08 - 26/08/2016; PUP Olkusz - 30/08/2016; PUP Leżajsk 12/09 – 13/09/2016; MUP Olsztyn 14/09 – 16/09/2016; PUP Zduńska Wola 19-21/09/2016; PUP Sieradz 22-23/09/2016/PUP Sierpc 26-27/09/2016; PUP Bielsko-Biała 28-30/09/2016; PUP Braniewo 11-12/10/2016/ PUP Łosice 13-14/10/2016; MUP Toruń 24-26/10/2016; PUP Żnin 29/10/2016/ PUP Nowy Sącz 7-8/11/2016; PUP Kędzierzyn-Koźle 9-10/11/2016; PUP Mielec 17-18/11/2016 /  PUP Wyszków 19/11/2016; PUP Szamotuły 21-22/11/2016; PUP Stalowa Wola 23-24/11/2016 / PUP Janów Lubelski 26/11/2016; PUP Ostrów Mazowiecka 3/12/2016; PUP Krosno Odrzańskie / 0/12/2016 / PUP Skierniewice 12-13/12/2016; PUP Gdynia 14-15/12/2016; PUP Grodzisk Maz. 16-17/12/2016 / PUP Sochaczew 19-21/12/2016 / PUP Oświęcim 16-18/01/2017; PUP Wyszków 30-31/01/2017; MUP Płock 13-14/02/2017 / PUP Płock 15/02/2017; PUP Krosno Odrz. 16-17/02/2017; PUP Stalowa Wola 20-22/02/2017 / PUP Janów Lubelski  23-24/02/2017; PUP Parczew 27-28/02/2017; / PUP dla Powiatu Nowosądeckiego 13-17/03/2017; PUP Gdynia 20-22/03; PUP Olkusz 23-24/03/2017 / PUP Grodzisk Maz 27-29/03/2017; PUP Gostynin 30-31/03/2017; PUP Sokołów Podlaski 8/04/2017 / PUP Limanowa 13-14/04/2017; PUP Malbork 19/04/2017; PUP Łomża 20-21/04/2017 / PUP Płock 24-25/04/2017; PUP Pruszków 26-27/04/2017; PUP Oświęcim 15-16/05/2017 / PUP Dąbrowa Górnicza 17-19/05/2017; PUP Janów Lub. 22-26/05/2017; MUP Płock 29-30/05/2017 / PUP Leżajsk 9/06/2017; PUP Lipsko 10/06/2017; PUP Grodzisk Maz 12-14/06/2017 / PUP Siedlce 17/06/2017; PUP Gdynia 19-20/06/2017; PUP Nowy Dwór Gdański 21-22/06/2017 / PUP Sokołów Podl. 24/06/2017; PUP Mińsk Maz 13-14/07/2017 / PUP Myszków 11-12/09/2017 / PUP Parczew 18-19/09/2017 / PUP Łosice 20-21/09/2017 / PUP Stargard 22-24/09/2017 / PUP Łomża 25-26/09/2017 / PUP Janów Lubelski 16-20/10/2017  / PUP Gdynia 23-24/10/2017  / PUP Śrem 26-27/10/2017/PUP Leszno 30-31/10/2017/ PUP Parczew 13/11/2017; PUP Płock 14-15/11/2017; PUP Myszków 20-21/11; PUP Grodzisk Mazowiecki  14-15/12/2017 ;  PUP Ostrów Mazowiecka 18-19/12/2017; PUP Pruszków 22-23/01/2018; PUP Leszno 24-25/01/2018; PUP Nowy Dwór Mazowiecki 12-16/02/2018; PUP Limanowa 19-20/02/2018; PUP Nowy Dwór Gdański 21-22/02/2018; PUP Leszno 13-14/03/2018 ; PUP Krosno Odrzańskie 15-16/03/2018; PUP Konin 20-21/03/2018; PUP Limanowa 9/04/2018; PUP Konin 18-20/04/2018; PUP Ostrów Wlkp 7-8/05/2018; PUP Grodzisk Wlkp 22-23/05/2018; PUP Kętrzyn 8/06/2018; PUP Będzin 6-7/08/2018; PUP Złotów – 28/09/2018; PUP Nowy Dwór Gdański 5/10/2018; PUP Grodzisk Mazowiecki – 22-24/10/2018; PUP Limanowa 20/12/2018

Wybrane referencje do pobrania w załączniku oraz tutaj.


W trakcie spotkania omówione lub omówione i przećwiczone zostaną m.in. następujące zagadnienia:


1. Zwrócenie uwagi na doniosłą rolę jakości danych wprowadzanych do systemu na etapie rejestracji osoby w PUP (zawód, ukończona szkoła, umiejętności/predyspozycje, adres/ulica). Formuła „poinformowano o kontaktach raz na 60 dni”.

1a) Kwestia statusu osoby korzystającej ze świadczeń pomocy społecznej – dobre praktyki w tym zakresie (w nawiązaniu do liczby osób korzystających ze świadczeń opieki w sprawozdaniu MPiPS-01)


2. Stosowanie raportów ZUS U1 i ZUS U2 przed aktywizacją osób bezrobotnych w celu ograniczenia ryzyka nienależnie pobranych świadczeń.  Krótkie omówienie raportu U4 oraz uzasadnienie prowadzenia okresowej weryfikacji osób do tego raportu. Co oznaczają błędy w raportach U1 u U2 oraz na jakiej zasadzie sprawdzane są dane w raportach (KRUS, umowy o dzieło, studenci).



3. Raporty ZUS U1 –ZUS U3 i ich codzienne wykorzystanie w pracy  Specjalistów ds. rejestracji oraz Doradców Klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy:


a) Wpływ danych pozyskanych z raportów U1 na rejestrację w Powiatowym Urzędzie Pracy,

b) Wpływ danych pozyskanych z raportów U2 na możliwości aktywizacji oraz wydanie decyzji o utracie statusu osoby bezrobotnej,

c) Raporty ZUS U3 – zbiegi tytułu i ich wpływ na dalszą pracę urzędu.



4. Od rejestracji do aktywizacji.


a) prawidłowe wprowadzanie danych podczas rejestracji i jego wpływ na późniejszą aktywizację bezrobotnego,

b) uprawnienia, umiejętności i inne dane mające wpływ między innymi na profil i IPD osoby bezrobotnej oraz prawidłowość zapisu w Syriusz-u.



5. Omówienie sprawozdawczości statystycznej i jej wpływ na efektywność Urzędu Pracy.


a) Sprawdzanie MRPiPS-01 wraz z załącznikami,

b) Sprawozdanie MRPIPS-02

c) Załącznik nr 1 do sprawozdania MRPiPS-02 - Efektywność programów na rzecz promocji zatrudnienia.

d) Przegląd definicji sprawozdania MRPiPS-02 Załącznik 1 w Oprogramowaniu Syriusz Std.

e) Obliczanie kwot wydatków dla form aktywizacji zawodowej wyszczególnionych w wierszach  sprawozdania.

f) Przygotowanie danych dotyczących okresów udziału w poszczególnych formach aktywizacji  zawodowej.

g) Przygotowanie danych o okresach zatrudnienia po udziale

h) Zasady obliczania wartości w wierszach i kolumnach sprawozdania.

i) Parametryzacja sprawozdania przed uruchomieniem obliczenia.

j) Założenia kontrolne podlegające weryfikacji przed wysłaniem gotowego  sprawozdania.



6. Komunikacja Urzędu Pracy z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i jej wpływ na działalność Urzędu w 2019.


a) Kwalifikacja osób do analizy danych z aktywnych form – raport ZUS U4.

b) Weryfikacja prawidłowości przekazanych danych z ZUS w ramach raportu U4.



7. Aktywne formy aktywizacji i ich wpływ na efektywność urzędu – szczegółowe omówienie poszczególnych form i poprawności zapisów w systemie dziedzinowym w celu poprawnego zliczania w sprawozdawczości MRPiPS-02 wraz z załącznikiem nr 1.

W szczególności prawidłowe odnotowywanie w systemie dat oraz zmiana statusów np. w wyniku przerwania udziału, rekrutacji na zwolnione stanowisko pracy (na skierowaniach, na ofertach pracy oraz w umowach/na wnioskach) w takich usługach i instrumentach jak:


a) Szkolenia (w tym bony) – poruszenie tematyki przydatnych sposobów analizowania potrzeb szkoleniowych – (kwalifikacje, uprawnienia, prawa jazdy), data pierwszego przystąpienia do egzaminu jako data zakończenia udziału w szkoleniu (!).

b) Prace interwencyjne,

c) Roboty publiczne,

d) Dofinansowanie podejmowania działalności gospodarczej (kwestia przedstawiania zaświadczenia o okresach podlegania ubezpieczeniom w okresie prowadzenia działalności, a nie np. podleganiu ubezpieczeniu z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej),

e) Refundacja kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy,

f) Staże (w tym bony) – kwestia przedłużenia stażu: zdarzenia, skierowanie, oferta,

g) Prace społecznie użyteczne (w tym PAI),

h) Program Aktywizacja i Integracja: PAI

i) Stypendia za okres kontynuowania nauki,

j) Studia podyplomowe,

k) Bon zatrudnieniowy,

l) Bon na zasiedlenie,

m) Dofinansowanie wynagrodzenia skierowanych bezrobotnych powyżej 50 roku życia,

n) Refundacja wynagrodzenia osób do 30 roku życia w ramach art. 150 f.

o) Przygotowanie zawodowe dorosłych,

p) Zatrudnienie wspierane,

q) Świadczenie aktywizacyjne,

r) Wynagrodzenia i koszty osobowe członków spółdzielni socjalnej,

s) Grant na telepracę,

t) Dofinansowanie podejmowania działalności gospodarczej w ramach spółdzielni socjalnej,

u)Pozostałe formy aktywizacji organizowane przez Urząd Pracy.



8. Nowe usługi wymiany danych pomiędzy PUP a innymi instytucjami jakie zostaną wdrożone w 2019

  • raport ZUS U5 – pełna historia osoby ubezpieczonej
  • raport ZUS U6 – informacja, czy agencje pracy tymczasowej nie zalegają z opłacaniem składek za pracowników
  • raport ZUS U7 – informacja, czy płatnik zgłasza pracowników do ubezpieczenia i nie zalega z opłacaniem za nich składek
  • KRUS – informacje o osobie ubezpieczonej
  • KAS/ MF – informacja o wysokości przychodu/ dochodu płatnika i czy nie zalega on z opłacaniem podatków
  • PIP i SG – informacje, czy reprezentanci pracodawcy nie byli karani za określone wykroczenia i przestępstwa związane m.in. z legalnością zatrudniania cudzoziemców, handlem ludźmi
  • UDSC - informacje dotyczące cudzoziemca RP dotyczące historii jego pobytu w Polsce, posiadanych wiz i innych dokument.


9.  Komunikacja z ZUS poprzez PUE ZUS i EPUAP w 2019.

  • import eZLA z PUE ZUS do systemu dziedzinowego,
  • komunikacja z ZUS poprzez PUE ZUS – odbiór korespondencji
  • komunikacja z ZUS poprzez EPUAP – wysyłka korespondencji.

10. Wykorzystanie narzędzi pakietu MS OFFICE do weryfikacji danych statystycznych:


a) Import danych do programu MS Excel

b) Operacje na danych

c) Filtrowanie i sortowanie danych

  • Formatowanie komórek
  • Formatowanie warunkowe
  • Analiza i wyszukiwanie danych

d) Używanie formuł do przyspieszenia pracy i zmniejszenia liczby błędów

e) Porównywanie danych i wyszukiwanie niezgodności.



11. Kluczowe kwestie związane z dodawaniem do systemu danych o udzieleniu pomocy publicznej/pomocy de minimis (skrajne przypadki typu MOSiR, Dom Kultury) oraz sposoby usprawniające eksport danych do systemu SHRIMP.



12. Dodanie przydatnych procesów do harmonogramu zadań w AL (m.in. zamykanie IPD – problem błędów, które uniemożliwiają automatyczne zamknięcie IPD u osoby nieaktywnej, wartość parametru komunikatu o zbiegu tytułu ubezpieczeń). Słowniki lokalne / centralne – jak poprawić jakość danych w systemie w kontekście monitoringu zawodów deficytowych i nadwyżkowych.



13. Raportowanie i selekcja kandydatów, m.in. do ofert pracy.



14. Tworzenie i modyfikowanie IPD.



15. Pytania i odpowiedzi oraz indywidualne konsultacje przy stanowiskowe - w wymiarze praktycznym. /o ile zamówiono dodatkowy II Wariant szkolenia/


Informacje o szkoleniu:
Temat szkolenia: Od rejestracji do aktywizacji, czyli jak w pełni wykorzystać informacje zawarte w raportach ZUS U1 - ZUS U7 i sprawozdości statystycznej MPiPS - by uzyskać najwyższą efektywność Urzędu Pracy w 2019
Data szkolenia: 2019-12-16
Miejsce szkolenia: - szkolenie realizowane w siedzibie PUP w całej Polsce
Czas trwania: 7 godzin + stosowne przerwy
Koszty uczestnictwa: I osoba Każda kolejna:
0 zł 0 zł
DANE DO FAKTURY:
LISTA OSÓB uczestniczących w szkoleniu:
Lp. Imię Nazwisko Telefon Adres e-mail Cena
1 0 zł
+
-

Warunki uczestnictwa w szkoleniu:

  1. Warunkiem przyjęcia zgłoszenia na szkolenie jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia faksem na numer /52/ 585 – 31 – 92 bądź pocztą elektroniczną na adres biuro@profesjonalista.net.pl
  2. Wymaga się dokonania opłaty za udział w szkoleniu /nie później niż na 2 dni/ robocze przed rozpoczęciem szkolenia. Należność prosimy przekazać na konto: PKO BP S.A. 30 1020 5040 0000 6302 0097 8692. Dla stałych klientów istnieje możliwość zapłaty po szkoleniu.
  3. W przypadku pisemnej rezygnacji ze szkolenia, jednak nie później niż 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnikowi przysługuje zwrot całej wpłaconej kwoty. W przypadku późniejszej rezygnacji, jednak nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnik zostanie obciążony kwotą w wysokości 50% ceny szkolenia. Po tym terminie wpłaty nie podlegają zwrotowi. Nieobecność zgłoszonego a nieodwołanego uczestnika na szkoleniu - nie zwalnia z obowiązku dokonania zapłaty za szkolenie.
  4. W przypadku odwołania szkolenia z winy FSK Profesjonalista koszty zostaną zwrócone w wysokości 100% niezwłocznie po powiadomieniu o odwołaniu spotkania. Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia w przypadku: nie zebrania grupy i niedyspozycji wykładowcy.
Upoważniamy PROFESJONALISTA Firma Szkoleniowo-Konsultingowa do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
Wyrażam zgodę na umieszczenie danych w bazie firmy: PROFESJONALISTA Firma Szkoleniowo-Konsultingowa oraz na przetwarzanie ww. danych /na potrzeby naszej firmy/ zgodnie z ustawą z dnia 29.08. 1997 o ochronie danych osobowych.
Wyrażamy zgodę na przesyłanie ofert szkoleniowych przez PROFESJONALISTA Firma Szkoleniowo-Konsultingowa drogą mailową lub faksem.

Nasi klienci:
Politechnika Warszawska
W.KRUK
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Arcelor Mittal
BANK OCHRONY ŚRODOWISKA S.A.
Mondi Packaging Paper
Akzo Nobel Coatings Sp.z o.o.
WYDAWNICTWO SZKOLNE I PEDAGOGICZNE
Imperial Tobacco Polska S.A.
NORD PARTNER Sp. z o.o.
PZU Życie
Rödl & Partner
TORF CORPORATION
ROTO-FRANK
PKO Bank Polski S.A.
ESKK Sp.z.o.o.
WIRCOM Sp. z o.o.
SANPLAST S.A.
Lekkerland Polska S.A.
FIRST DATA POLSKA S.A.
OPEN FINANCE S.A.
PKP PLK S.A.
AGORA S.A.
PAZIM Spółka z o.o.
Kreis-Pack Spółka z o.o.
HAMA POLSKA Sp. z o.o.
W.KRUK S.A.
DOMAR S.A. WIELKOPOLSKA
GRUPA KOLASTYNA S.A.
Asseco Business Solutions S.A.
Superfos Poland Sp.z o.o.
HF Helvetia Furniture
REMONDIS  Sp. z o.o.
Kodak Polska Sp. z o.o.
PTE WARTA S.A.
ROYAL STARMAN BRISTOL Sp. z o.o.
Vienna Insurance Group
Inteligo Financial Services S.A.
Instytut
CERI Sp. z o.o.
Stalprodukt S.A.
PGNiG
Solid Security Sp. z o.o.
PTE
Ambra Sp. z o.o.
IKB Leasing Polska Sp.z o.o.
TV PROMOTION DIRECT Sp. z o.o.
KOMPANIA PIWOWARSKA S.A.
The Lorenz Bahlsen Snack-World
STOCZNIA GDYNIA S.A.
Eurotel S.A.
GRAFPOL
SOLBET Sp. z o.o.
POLON ALFA
Emperia Holding S.A.
BELLONA S.A.
ŻAGIEL S.A.
CURYŁO - ASTERIX S.A.
NARODOWY STARY TEATR
OKNO-POL Sp. z o.o.
URSA Polska Sp. z o.o.
LOTOS Kolej Sp. z o.o.
Instytut Pamięci Narodowej
ZAKŁADY KABLOWE BITNER
DRUKARNIA PRASOWA S.A.
NIEDŹWIEDŹ - LOCK
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Urząd Miasta
KRONOPOL Sp. z o.o.
PARYS S.A.
Euro - Apteka Sp. z o.o.
Hortex Holding S.A.
Fabryka Samochodów Osobowych S.A.
Nestle Waters Polska S.A.
SWEDWOOD POLAND Sp. z o.o.
ZAKŁAD CHEMICZNO-FARMACEUTYCZNY FARMAPOL SP. Z O.O.
PRYZMAT SP. Z O.O.
POLAR SPÓŁKA AKCYJNA
ORLEN PETRO ZACHÓD  SP. Z O.O.
HaGe Polska Sp. z o.o.
Frosta Sp. z.o.o.
FABRYKA MEBLI
Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
GŁÓWNY URZĄD MIAR
Bakoma S.A.
Libella Sp.z o.o.
RICOH POLSKA Sp.z o.o.
CERSANIT IV Sp.z o.o.
NAJWYŻSZA IZBA KONTROLI  Delegatura w Lublinie
GRUPA ŻYWIEC Sp. z o.o.
Centrum Prawa Bankowego  i Informacji Sp. z o.o
Państwowy Fundusz Rehabilitacji  Osób Niepełnosprawnych
LUBFARM S.A.
Herbapol - Lublin S.A.
POLFA-LUBLIN S.A.
HERLITZ Spółka z o.o.
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Inżynieryjnych S.A.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
DROBIMEX S.A.
POL-DRÓG
Poczta Polska S.A.
Lafarge Cement S.A.
AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU S.A.
VISTULA GROUP S.A.
Ośrodek Badania Opinii Publicznej Sp. z o.o.
Nordic Ocean Craft Sp. z o.o.
RAMIRENT S.A.
Oiler Sp. z o.o.
ŚREDZKA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
DELFIA S.A.
Link 4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Generali Finance Sp.z o.o.
Kujawsko - Pomorska Szkoła Wyższa
PGNiG Oddzial Lublin
Totalizator Sportowy Sp.z o.o.
Cyfrowy Polsat S.A.
Wielkopolska SKOK
Urząd Lotnictwa Cywilnego
AZYMUT Sp. z o.o.
RADMOR S.A.
Hochland Polska Sp. zo.o.
Polomarket Sp. z o.o.
LOT S.A.
Compensa - Vienna Insurance Group
Poczta Polska
Powiatowy Urząd Pracy
altobrazek1

Męczą Cię pewne zagadnienia?

Męczą Cię pewne zagadnienia? Nie znajdujesz rozwiązania problemu, dostajesz sprzeczne informacje z właściwych urzędów, nie masz zaufania do podpowiedzi z Internetu? Skorzystaj z naszych szkoleń - dzięki uczestnictwu w nich - uzyskasz profesjonalną wiedzę oraz dostęp do bezpłatnych informacji i konsultacji, także po szkoleniu. Pamiętaj My zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji...

altobrazek2

Naszym atutem jest entuzjazm

W trakcie realizacji projektów szkoleniowych, zawsze na pierwszym miejscu stawiamy na skuteczność i profesjonalizm. Uczestnicząc w naszych szkoleniach osiągniecie Państwo maksymalną skuteczność i efektywność w podejmowanych działa- niach. To dzięki nam pozbędziecie się stresu podczas codziennej pracy!

altobrazek3

Nie czytamy przepisów...

lecz wyjaśniamy i przedstawiamy ich urzędową interpretację. Nie uciekamy od trudnych pytań, nie stosujemy wykładów akademickich, współpracuje- my wyłącznie z wysokiej klasy specjalistami-praktykami, na co dzień zawodowo zajmującymi się omawianymi dla Państwa zagadnieniami. Pamiętaj, to My podpowiemy jak postąpić w niestandardowych sytuacjach!

projekt i wykonanie: www.szarekomorki.com